if you loose your bug.... se perdi l'entusiasmo

My stitchy bug is a tough guy, but I (rarely) happen to meet with a day or two when I think he has left on holidays ;) I know I have projects to finish, I am tempted by new ones, but at the end of the day I realize I have not picked up my needle at all. So I designed and stitched this little happy reminder... And it works!!
Friends and followers are welcome to the chart if needed!! :D


In genere, le mie manine sono sempre in attività crocettosa, ma mi capitano quelle (rare) giornate in cui non ho voglia di fare nulla ;) So di avere dei progetti da finire, mi faccio tentare da quelli nuovi, ma a fine giornata mi accorgo che non ho messo giù neanche una crocetta. E così, come terapia ho disegnato e cucito un simpatico promemoria... e funziona!!
Amiche e followers sono le benvenute se pensano di aver bisogno dello schema!! :D

Comments

  1. Such a cute little finish and story! I thin I may need one of those too!

    ReplyDelete
  2. Ele,
    Cute saying and an adorable finish...I love your finishes...May I have a copy of your pattern please?

    Thanks,
    Carolyn

    ReplyDelete
  3. Love your post and your stitching. I would love a copy of the pattern, too, please.
    KayeDeP@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Oh how cute. I would love to stitch it.

    ReplyDelete
  5. How lovely I would love a copy of your chart too.
    I could put it on my coffee table .

    ReplyDelete
  6. Aww so sweet..
    I so much wanted to stitch it too from my heart ❤
    Thank you
    Love cucki x

    ReplyDelete
  7. Mi piace molto lo schema! Posso ricamarlo? :0)

    I love the design! May I stitch it? :0)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Certo che puoi!
      Do email me, and I will forward you the chart
      Hugs

      Delete
  8. Oh, cara Ele magari averne bisogno...la mia ossessione è tale che mi devo ricordare di fare dell'altro!!! ;)

    Elisabetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elisabetta, la tua è una magnifica ossessione! I tuoi lavori sono splendidi :)

      Delete

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!