crochet apple... mela all'uncinetto

I found this idea in a crochet mag and thought it was pure genius! I am not particularly fond of fruit but I do like apples, which definitely make a good snack. So, when I saw this project I knew I had to crochet it. Isn't it the perfect way to carry your apple? The original version had some flowers sewn on the top half, but sometimes simple is better, at least I like it more!! :D


Ho trovato questa idea su una rivista di uncinetto e ho pensato fosse semplicemente geniale! Non amo la frutta, ma le mele mi piacciono ed è vero che sono uno snack comodo e buono. Così, visto questo progetto, ho subito capito che lo dovevo realizzare. Non è un modo perfetto di trasportare una mela? La versione originale ha dei fiorellini applicati sulla parte superiore, ma a volte semplice è bello, o almeno io la penso così!! :D



Comments

  1. Aww it's so sweet..I love apples too..
    Big hugs x

    ReplyDelete
  2. Un'idea bellissima, brava Elena!!! Dani

    ReplyDelete
  3. How adorable..The stitching is beautiful...Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  4. Thank you ladies! Not my idea actually, but a great one indeed :D
    Grazie a tutte! L'idea non è mia, ma è davvero simpatica! :D
    Elena

    ReplyDelete
  5. So sweet! I love the button. It all looks good enough to eat! :0)

    ReplyDelete
  6. Adorable Elena!! So cute to dress up fruit!!

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!