Malabar farm

It's finished! This pattern by Stacy Nash is a pleasure to stitch, and this burnt orange shade from Gentle Art is so beautiful! I need to find another way to use it :) I was half way into finishing the embroidery as a cushion when I decided the couch has enough cushions for the time being, so I turned it into a bag that I can use for scarves, and other small dressing items. My wardrobe will look more cheerful, and organized pretty soon!
I also wished to say hello to all the new followers. When I opened this blog I did not expect followers :), but I am grateful for the opportunity to meet so many lovely and kind people!

È finito! Questo bello schema di Stacy Nash è divertente da ricamare, e questo tono di arancione scuro del filato di Gentle Art è proprio bello! Devo trovare un altro modo di usarlo :) Stavo organizzando il ricamo per farne un cuscinetto, quando ho deciso che per il momento il divano ha già abbastanza cuscini... Così l'ho trasformato in un sacco che posso usare per sciarpe e altri piccoli accessori. L'armadio avrà presto un aspetto più vivace, e organizzato!
Volevo anche salutare i nuovi followers. Quando ho aperto questo blog non mi aspettavo di avere dei followers :), ma sono felice per l'opportunità di incontrare tante persone così gentili e simpatiche!




Comments

  1. Complimento per il tuo buon gusto.
    Ciao
    Margit

    ReplyDelete
  2. Wow it's looking so sweet..
    Hugs x

    ReplyDelete
  3. Your finishing skills are so impressive!

    ReplyDelete
  4. Deliziosissimo! Idea originale che servirebbe tanto anche a me, visto il disordine ormai cronico che regna dentro il mio armadio!
    Anna

    ReplyDelete
  5. Brava Elena, è proprio bello e delicato! Bravissima anche per l'idea! Dani

    ReplyDelete
  6. What a great idea to brighten up your wardrobe and put your stitching to good use.

    ReplyDelete
  7. It's gorgeous Elena!! I love Stacy Nash and your finish is perfect!!

    Hugs

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!