autumn & winter... autunno & inverno

Do you remember my small autumn ladies? Well, here they are again, as I finally had a few minutes to give the stitching a proper finish :)

Ricordate le mie piccole donnine autunnali? Eccole di nuovo qui: finalmente ho trovato il tempo di trasformare il ricamo in un bel cuscinetto! :)



And I was so happy with the way my little cushion turned out that I thought ... why not? My little "seasons" ladies could as well dress up for winter!! So here is an early welcome to winter!! :) and I suppose spring and summer will be soon on their way, to complete this small season designs...


Ed ero così contenta di come è venuto il mio cuscinetto che ho pensato... perchè no? Le mie damine possono già vestirsi per l'inverno!! Ed allora ecco un benvenuto (in anticipo) anche all'inverno!! :) e sospetto che primavera estate non tarderanno a completare questa piccola serie di disegni stagionali...




Comments