scissors fob

I finished this small scissors fob last night as a gift for my good friend Marina (hence the M), as she said she keeps loosing her scissors. It's stitched on linen, and I used a large embroidered ribbon as backing fabric. Love the effect! I found this ribbon in a haberdashery shop a couple of days ago and itched to use it!



Ho finito questo piccolo cuscinetto da legare alle forbici ieri sera come un regalo per la mia cara amica Marina (ecco il perchè della M!), dato che dice che continua a perdersi le forbicine. È ricamato su lino, e come tessuto per il retro ho usato della passamaneria ricamata molto larga. L'effetto mi piace molto! Ho trovato la passamaneria in un negozietto di merceria un paio di giorni fa e non vedevo l'ora di usarla!
 

Comments

  1. Brava! E tua fotografia e sempre molto elegante. You are great! And your photography is always so stylish.

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!