Sunday, August 16, 2015

a pouch and winners... una bustina e le vincitrici

I think we all have fond memories of summer days by the sea. Picking up a book and lingering... 
Late afternoon, the beach almost empty, the relaxing sound of the waves... Wow! This chart by Luli reminded me of one of these days. I find her design so beautiful. It was great watching this young girl coming to life at every stitch. If you wish, take the time to browse through her other designs as they are really fantastic. 
Credo che molti abbiano bei ricordi dei giorni d'estate in riva al mare. Un libro e il piacere di ... perdere tempo! Tardo pomeriggio, la spiaggia quasi vuota, il suono riposante delle onde ... Wow! Questo schema di Luli mi ha ricordato di uno di questi giorni. Trovo il suo disegno davvero bello... Ed è stato piacevole vedere questa ragazza prendere vita ad ogni nuova crocetta. Se avete un attimo, date un'occhiata agli altri suoi disegni. Sono davvero fantastici.


And now, the giveaway! I used the random number generator, which picked up number 2. So the winner is the lady who left the second comment, that is ... Vickie! 
As Vickie specified she preferred the pink item, I thought it was a shame to keep the blue one, so I used the number generator once more on the remaining names, and... the blue will go to Eszter! I will need your address ladies, thanks! :)
E ora, il regalino! Ho usato il generatore di numeri casuali, che ha dato il numero 2. Quindi la vincitrice è la persona che ha lasciato il secondo commento, cioè ... Vickie!
Dato che Vickie aveva scelto il rosa, ho pensato che fosse un peccato tenere per me il blu, così ho usato il generatore di numeri ancora una volta sui nomi restanti, e ... il
blu andrà ad Eszter! Care, mi servirà il vostro indirizzo, Grazie! :)

8 comments:

  1. Hooray for me! Oh thank you Ele. How very, very kind and great! Please email me so I can send you my address. I do not see your email address here. Thank you!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Congrats to the winners!!
    Marilyn

    ReplyDelete
  3. Felicidades a la ganadora es un regalo con un bordado precioso!!!
    Un abrazo

    ReplyDelete
  4. Ciaooo Elena, mi sono accorta che non mi ero ancora iscritta tra i follower ihihihihihih ho rimediato subito :) Mi piace molto il tuo blog!

    ReplyDelete
  5. Ciao Ele la tua borsetta è bellissima! Dani

    ReplyDelete
  6. Un ricamino davvero estivo e carino. Fortunate le vincitrici!

    ReplyDelete
  7. Mille grazie♥♥♥
    and congrats to Vickie!

    ReplyDelete

thank you for stopping by! grazie della visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...