Sunday, January 25, 2015

Update... aggiornamento

A quick update on my 'no buying stash' resolution :D
So far so good. I have seen there are sales on a number of website I visit but managed to be a good girl and bought nothing. Plus, I have added a few stitches to my current LHN project, which now starts to look really sweet. Not many stitches actually, but I have been crocheting quite a lot in the past few weeks to finish a belated birthday present for my cousin. Silly me, I forgot to take a picture of this fancy shawl! But my aunt now asked for an identical item :) so I will make sure I take a photo this time!
Have a relaxing sunday


Un piccolo aggiornamento sulla mia promessa di non comprare nulla di ricamoso quest'anno D
Fin qui tutto bene. Ho visto che ci sono i saldi su alcuni siti che spesso visito ma per ora sono stata brava e non ho comprato nulla. Invece, ho messo qualche nuova crocetta sul mio progetto di LHN project, che comincia a diventare davvero carino. Non molte crocette in realtà perchè in queste settimane ho soprattutto lavorato all'uncinetto per finire un regalo di compleanno per mia cugina, regalo - tra l'altro - in super-ritardo. Stupidamente, mi sono dimenticata di fotografare lo scialle finito! Ma siccome mia zia mi ha chiesto di lavorarne uno uguale per lei :) stavolta mi ricorderò di fotografarlo!
Buona, rilassante, domenica!

5 comments:

  1. Congratulations on having such good willpower my friend! Can't wait to see a photo of the next shawl you make : ) Your Coffee piece is coming along very nicely!

    ReplyDelete
  2. It's looking so beautiful my dear..
    Big hugs xx

    ReplyDelete
  3. ooo well done on the not buying atm ...lol love the stitching progress and yes we need to see photos ...love mouse xxxxx

    ReplyDelete
  4. Great progress :) Look forward to seeing a pic of the shawl.

    ReplyDelete

thank you for stopping by! grazie della visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...