Blueberries, finished... Mirtilli, finito!

Hot off the needle!! Just finished this design: I adored stitching it. I love the chart and will try to make it into some sort of bag so I can keep it with me all the time. Will go through my stash later today and hopefully will find some suitable fabric to go with it :)
Finito! Ho appena completato questo schema ed è stato davvero un piacere ricamarlo. Adoro il disegno e voglio provare a farne una borsa di qualche tipo in modo da potermelo tenere sempre a portata di mano. Più tardi andrò a curiosare tra le mie stoffine e speriamo che ci sia quella giusta per lui :) 


I have also added a chart to my Charts page: it's a monochrome design I stitched some days ago. I am still wondering about how I could finish it though ... :) 
Ho anche aggiunto uno schema alla mia pagina Schemi: è un disegno monocromatico che ho ricamato qualche tempo fa. Sono ancora qui che mi dibatto su cosa farne però... :)


Have a lovely stitchy weekend
Buon weekend e buone crocette

Comments

  1. mi piaceeeeee mi piacciono molto anche le tue foto sai!!!! bello tutto insomma!
    Teresa

    ReplyDelete
  2. love your blueberries stitching Yes that is a pretty red have a great day lynda

    ReplyDelete
  3. It's so sweet it's so sweet..
    Lovely finish

    Hugs s

    ReplyDelete
  4. It's so sweet..
    Lovely finish..
    Hugs x

    ReplyDelete
  5. Oh I love those blueberries!

    ReplyDelete
  6. Love your blueberry finish, so beautiful the colors are so vibrant.
    Thank-you for sharing.

    Catherine

    ReplyDelete
  7. So pretty, a bag would be a lovely finish.

    ReplyDelete

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!