Thursday, August 15, 2013

WIP ... lavoro in corso

Summer is lovely but I already long for autumn. Autumn light, autumn colors, autumn rainy days, autumn temperatures!! Hot weather is not for me, and I suppose this is why I picked up precisely this chart last night when I decided I wanted a brand new project to work on. I know I have plenty of UFOs already but I simply could not help it! :D
The chart is from Bent Creek, called Peaceful Forest and I am stitching it on a fantastic 32ct Permin linen called Sandstone.


L'estate sarà anche bella ma ho già voglia di autunno, di luce autunnale, di colori autunnali, di giornate piovose, di temperature autunnali!! Il caldo non fa per me, e sospetto sia per questo che l'altra sera ho "pescato" proprio questo schema dalla mia biblioteca. Avevo voglia di un progetto tutto nuovo... Lo so ho già tanti progetti in corso, ma non ho resistito! :D
Lo schema è di Bent Creek, si chiama Peaceful Forest e lo sto ricamando su un bellissimo lino Permin 32ct chiamato Sandstone.
Buon Ferragosto!

3 comments:

  1. aww such sweet stitches..very lovely colors.
    hugs x

    ReplyDelete
  2. Anch'io, mi piace molto il autunno. Che bello disgno!

    Me too, I love fall. What a lovely design!

    ReplyDelete

thank you for stopping by! grazie della visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...