Saturday, May 4, 2013

happy day

I love the designs by Eszter from sub rosa. Her stitching is really beautiful and I adore the photos she publishes on her blog. This freebie has been on my 'to-do' list for a while now, and it's a shame I have waited so much as it is a relaxing and really pleasant stitching!! The fabric I used is 25ct evenweave, hence the finished piece is quite large and I thought it could become a small cushion. I left a little bit of fabric on the left side to allow for adding some lace and was also thinking about a few buttons. It will make the perfect addition to a spring day!


Mi piacciono molto i disegni di Eszter di sub rosa. I suoi ricami sono davvero belli e adoro le foto che pubblica sul suo blog. Questo freebie è stato sulla mia lista dei ricami da fare per un po', e non avrei dovuto aspettare tanto perchè è stato davvero un lavoro rilassante e molto piacevole!! Ho usato una tela 25ct, per cui il ricamo finito è grandino e ho pensato che potesse diventare un cuscinetto. Ho lasciato la stoffa un po' abbondante sul lato sinistro per potervi applicare del pizzo, e pensavo di aggiungere anche qualche bottone. Sarà una bella decorazione per la casa in questi giorni di primavera.


9 comments:

  1. Very pretty! The lace and buttons are the perfect touch.
    Cathy
    CraftyCat

    ReplyDelete
  2. It is really very pretty..
    I love it
    Big hugs x

    ReplyDelete
  3. Molto bello lo schema... e molto bello il lavoro per la delicatezza delle crocette.
    Kiss, Sonia

    ReplyDelete
  4. Beautiful stitching!! Yes, I agree the lace and buttons really add something nice! :)

    ReplyDelete
  5. Il tuo ricamo é davvero bellissimo, mi piacciono molto anche i bottoni ed il pizzo. Buonissima domenica♥

    ReplyDelete
  6. Lovely colors and a beautiful finish!

    ReplyDelete
  7. Very pretty design and finish.

    ReplyDelete

thank you for stopping by! grazie della visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...