Friday, May 11, 2012

mystery SAL

Last week I joined this lovely SAL, organized by Nikyscreations. I wished to start stitching at once, but (isn't it just typical?!) I did not have all the required materials in my stash. So, I had to be patient (me... patient, LOL!!) till all arrived and last night I could finally stitch it. Here is the first part of the design. It is really very nice, and I look forward to see what will appear next. The designer will release the second part in June, so I will have to be patient again!!



La settimana scorsa ho aderito a questa bella iniziativa di Nikyscreations, uno stitch-along misterioso... Avrei voluto iniziare subito a ricamarlo, ma (non è un classico?!) nelle mie, pur grandi, scorte non avevo tutti i materiali richiesti. Così, ho dovuto attendere pazientemente (io... paziente, ma non fatemi ridere!) di avere tutto il necessario e ieri sera finalmente ho potuto completare la prima tappa. E' davvero molto bello, e non vedo l'ora di vedere cosa apparirà dopo... La designer ci darà la seconda parte in giugno, quindi dovrò essere paziente, ancora una volta!

No comments:

Post a Comment

thank you for stopping by! grazie della visita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...